Vitmarket - ponad 10 lat doświadczeniaponad 10 lat doświadczenia

Zawęż produkty








od do

Lniana maska do włosów 150 ml


Dostępność: 1-3 dni
Producent: SYLVECO
Koszt dostawy: Patrz tabela kosztów dostawy

Cena: 27.00 zł

Kupując ten produkt otrzymasz 5 % zwrotu za zakupy! Jeśli polecisz nasz sklep znajomemu to  dożywotnio otrzymywać będziesz dodatkowe 5 % za każde jego zamówienie w Vitamarket.pl. Dowiedz się więcej tutaj - Program lojalnościowy Vitamarket.pl


Maska do włosów z ekstraktem z nasion lnu zwyczajnego i olejem kokosowym

przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i łamliwych. Jest bogata w składniki nawilżające i odżywcze, pozwala poprawić wygląd i kondycję włosów. Olej kokosowy, dzięki swoim wyjątkowym właściwościom, wykazuje zdolność przenikania do struktury włosa, zwiększa nawilżenie końcówek, zapobiega także ich rozdwajaniu się. Związki śluzowe, zawarte w nasionach lnu, powlekają i chronią włosy, znakomicie je wygładzając.
Nałożenie maski po umyciu ułatwia rozczesanie włosów, zapewnia efekt miękkich, lekkich i lśniących kosmyków. Stosowanie maski jako kompresu, przed myciem, zdecydowanie poprawia nawilżenie i zwiększa elastyczność włosów.

Sposób użycia:

 na umyte włosy nałożyć maskę na całej długości włosów i spłukać po ok. 2 minutach. Można stosować po każdym myciu włosów.


Jako kompres regenerujący:

przed myciem wetrzeć maskę we włosy, owinąć ręcznikiem na min. pół godziny. Następnie dokładnie spłukać i umyć włosy szamponem. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Składniki

Woda, Ekstrakt z nasion lnu, Alkohol cetylowy, Olej kokosowy, Cukier, Gliceryna, Olej z pestek winogron, Kwas stearynowy, Panthenol, Glukozyd decylowy, Oleinian glicerolu, Kwas mlekowy, Guma guar, Witamina E, Benzoesan sodu, Betaina kokamidopropylowa






Aby dodać opinię musisz się zalogować

Bestsellery

Kategorie

Obsługiwane płatności
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Royalty Line noże